خیلی فکر کردم ، البته نه الان در گذشته ، هر جوری فکر کردم از نظر فکری شاید بهم میخوردیم و دوست داشتنی هامون بهم نزدیک بود . اما دنیاهای متفاوتی داشتیم از لحاظ فاصله شهری و بزرگ شدن متفاوت اعضای خانواده ، هیچ وقت نمیشد داشته باشمت ، خوشحالم ک این موضوع رو فهمیدم و خودم بیخیال شدم ، اما نمیشه هیچ وقت دوست داشتن رو از بین برد . هنوزم پاهام سست میشه وقتی تو بهم پیام بدی !
چند وقتی بود میومدی پیام میدادی بهم سوالاتتو میپرسیدی و بهم میگفتی هر وقت کمک خواستی بهم بگو ، اما نمیتونستم درخواستی بکنم چون هر وقت پیام میدم بعد یکی دو ماه شاید جواب بدی ، پس بهترع درخواستی اگه میبود تو جایی قبری چیزی دفن میشد .
دلم تنگ شده...
ما را در سایت دلم تنگ شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: پنجشنبه 13 تير 1398 ساعت: 6:44